Miten todella pysyä tavoitteissa ja samalla nauttia elämästä?

Jos haluat nauttia hyvinvoinnista ja olla onnellinen niin, niitä onnellisuuden taitoja on hyvä harjoittaa. Jos haluat elää Unelma elämää joka päivä on sinun harjoiteltava sitä mitä kuuluu Unelma päiviisi juuri nyt. Kohti tavoitteita, mutta nauttien matkasta.

Tavoitteet on asetettava selkeiksi, jotta tiedät mihin suuntaan haluat kulkea. Käytä aikaa tavoitteiden asettamiseen ja kysy itseltäsi miksi tämä tavoite on minulle tärkeä? Miten tämä tavoite tuo lisää hyvinvointia minulle? Kuinka sitoutunut olen tähän tavoitteeseeni?

Kirjoita/piirrä/maalaa siis tavoitteesi paperille viimeistään nyt ja aseta ne sinulle näkyvälle paikalle. Luo tavoitteet kokonaisvaltaisesti kaikille elämän alueille. Älä unohda mitään elämän osa-aluettasi.
-Ihmissuhteet
-Työ/opiskelu/raha
-Henkinenhyvinvointi
-Fyysinenhyvinvointi

Jos muutos tästä hetkestä kohti tavoitteitasi ei ole mielekästä ja et nauti  matkasta on sinun syytä miettiä tavoitteitasi uudelleen. Miellyttäviä tapoja ja muutoksia on mahdollista saada pysyväksi arkeen.
Pysyvä elämäntapamuutos voidaan saada aikaan sillä, että löydetään sellaisia tapoja muutosta kohden, joita voi tehdä hymyssä suin.
Mikä elämässäsi on nyt mielekästä ja hyvinvointiasi edistävää? Voisitko lisätä näitä asioita arkeesi?

Tavoitteiden tavoittelun täytyy sisältää matkan varrella paljon mielihyvää ja onnistumisia. Siksi onkin hyvä löytää tapoja, harjoitteita, jotka tukevat miellyttävää matkaa kohti tavoitteita.

Täysi muutos arjessa tapahtuu hitaasti, on opeteltava uusia tapoja, näkökantoja, erilaisia reagointi tapoja tunteisiin ja opeteltava kärsivälliseksi itsensä suhteen. Jos olet opiskellut koko elämäsi toimimaan ja reagoimaan jollakin tavalla niin sen pois oppiminen ja uusien tapojen tilalle tuominen ottaa aikaa ja itsekuria.

Luovuttaminen ja takaisin vanhaan palaaminen on helppoa ja tuntuu turvalliselta sillä vanhat tavat ovat aikanaan palvelleet ja suojelleet sinua jollakin tapaa menneisyydessäsi.

Esimerkkejä tavoitteita tukevista harjoitteista, jotka jokainen voi ottaa päiviinsä käyttöön helposti ja aikaa viemättä:

Hengitys harjoitukset:
-Nadi shodhana (vuorosierain hengitys)
-Syvät hengitys harjoitukset (aktivoiden sisäiset vatsalihakset)
-Wim Hof hengitys

Nautinnollinen liike:

-Juuri sinun iloasi ja nautintoasi tukeva liike ja/tai laji

-Yoni egg harjoitteet, lantionpohjalihakset ja luovuus. Tilaa tästä ilmainen e-kirja ja lähde kohottamaan rajatonta naisellisuuttasi sekä luovuuttasi.

Nautinnollinen ravinto:
-Puhdas, värikäs ravinto
-Ns. Sateenkaari ruokavalio
-Laadukkaat raaka-aineet ja mausteet

Puhdas ilma ja vesi
-Puhdas ulkoilma ja puhdas vesi on hyvin tärkeää meidän aivojen ja virkeyden kannalta

Muutokselle täytyy siis tehdä tilaa, aikaa, antautumista ja nautintoa. Olen huomannut mentoroitavien ja valmennettavien kanssa, että parhaat tulokset saavutetaan silloin kun asiakkaat löytävät valmennus kertojen aikana tehtävistä ja harjoitteista mielihyvää.
On hyvä tarkastella jo olemassa olevasta arjesta ja tällä hetkellä tapahtuvasta elämästä ne asiat, jotka jo tukevat tavoitteitasi. Onnellisuutta on opeteltava nyt, eikä sitten kun joku tavoite tulee toteen. Emme ole onnellisia sitten kun, vaan meidän on löydettävä onnellisuutta sisältäpäin nyt jopa ilman tavoitetta tai määränpäätä.

Ole lempeä, ymmärtäväinen ja kärsivällinen itsesi kanssa. Anna itsesi tehdä välillä virheitä ja kannusta itsesi sitten taas takaisin tavoitteita tukevien harjoitteiden pariin.

Sinä pystyt, katsoppa hetkeksi taaksepäin ja näe kuinka paljon olet jo saavuttanut ja oppinut elämäsi varrella!!

Rakkaudella, Unelma Itsestä valmentaja Sini-Maria


shutterstock_185428844
VARAA PAIKKASI MENTOROINTIIN

HENKILÖKOHTAISET MENTOROINNIT:

Oletko valmis kohtaamaan sinun itsesi luomat esteet ja ylittämään ne valmentaja Sini-Marian kannustuksen ja tuen avulla?

Sinä olet jo kokoNAINEN nainen ja minä valmentajana näytän sen sinulle. Yhdessä valmennuksen aikana luomme harjoitteet, rutiinit ja ravintosuunnitelman, joka tukee sinua astumaan omaan voimaasi ja pysymään voimassasi, toteuttamaan toteen arjessa sinun Unelma Itseäsi ja luomaan toteen Unelma elämääsi. Nyt ei ole enään tilaa jättää mitään varjoihin, tuodaan valoon ja näkyväksi kaikki, mitä sinun persoonasi vielä kantaa ja mistä se pitää kiinni. Vapaus tulee sinulle, kun otat vastuun itsestäsi ja siitä, kun seisot omassa voimassasi täysin itsesi hyväksyen ja rakastaen.

Valmentaja Sini-Marian henkilökohtaiset Intensiivi Unelma Itsestä toteen-valmennukset sisältää sinulle räätälöidyn sisällön:

Ilmainen 30min suunnittelu video puhelu, jossa yhdessä suunnittelemme valmennus pituuden ja tarpeet.

Esimerkki sisältö:

1.Viikko

Kartoitus ja esitehtävät sähköpostitse. Valmentaja Sini-Maria luo harjoitteet, rutiinit ja ruokavalion kartoituksen pohjalta.

2.Viikko

Valmennuksellinen videopuhelu (n. 1,5h), jossa laitetaan käytäntöön harjoitteet. Valmennettava sitoutuu harjoitteisiin.

3.Viikko

Yksilöllisesti juuri sinulle luotu live valmennuspäivä (n.5h).

4.Viikko

Valmennuksellinen videopuhelu (n. 1,5h), jossa integroidaan valmennuksessa opittua ja toteutetaan selkeä jatkosuunnitelma.  

Koko valmennuksen ajan sinulla on Sini-Marian tuki ja kannustus.

Valmennuksen hinta koostetaan sisällöstä, videopuheluista ja valmennuspäivästä, kaikki tuki ja kannustus tulee sydämen lahjana pyyteettömällä rakkaudella, viisaudella ja runsaudella.

VARAA PAIKKASI ILMAISEEN 30MIN MENTOROINTI PUHELUUN

YHTEYDENOTOT: sinimarialimnell@gmail.com

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *